loading...
خوبترین را به خاطر داشته باشید...
mohammadreza بازدید : 290 جمعه 14 اسفند 1394 نظرات (0)

معرفی کامل آیفون 7 اپل ، بررسی مشخصات ، زمان عرضه و قیمت ایفون ۷ :

1 - زمان عرضه آیفون 7 اپل

- اولین موردی که باید در مورد گوشی آیفون 7 اپل بدانیم زمان معرفی آن میباشد . حجم بسیاری از سوالات که کاربران در بخش نظرات و انجمن و یا از طریق تماسهای تلفنی با مجموعه ما دارند مبتنی بر موارد زیر می باشد :

گوشی اپل آیفون 7 کی میاد ؟

آیا الان آیفون 6 بخرم و یا صبر کنم تا آیفون 7 بیاد ؟

مشخصات فنی ایفون ۷ چه خواهد بود ؟ و ده ها سوال مشابه ،،،

زمان عرضه رسمی آیفون شرکت اپل مدل آیفون ۷ و یا حتی با اسمی دیگر مثلا آیفون پرو ،  7 اکتبر 2016 مطابق با 16 مهر 1395 تاریخ معرفی آیفون جدید اپل  (7 آیفون اپل) خواهد بود . اپل معمولا در این تاریخ میزبان یک رویداد بزرگ میباشد و بعید به نظر میرسد که این سنت دیرینه را حفظ نکند . در این تاریخ منتظر خبرهای شگفت آوری در دنیای تکنولوژی از کوپرتینو باشید . 

 

تاریخ عرضه گوشی آیفون 7 اپل

 

2 - نسخه های عرضه شده آیفون 7 اپل :

همانند ورژن های قبلی آیفون یعنی آیفون 6 و آیفون 6S ، محصول جدید اپل نیز دارای دو نسخه خواهد بود. یعنی آیفون 7 و آیفون 7 پلاس . هر چند منابع متفاوتی خبر از انتشار آیفون 7C و همچنین مدل دیگری از آیفون با نام آیفون پرو نیز داده اند . 

 

آیفون 7 اپل

 

3 - طراحی ظاهری آیفون 7 اپل : 

  • Display و صفحه نمایش آیفون 7 اپل :

 صفحه نمایش آیفون های جدید اپل توسط شرکت Japan Display طراحی و تولید شده است . این شرکت جز برترین و بزرگترین تولید کنندگان قطعات سخت افزاری برای شرکت هایی چون اپل میباشد .

آنها به تازگی نسل جدیدی از صفحه نمایش Pixel Eyes LCD را معرفی کرده اند که دارای ویژگی های زیر میباشد : 
حاشیه های قاب 0.5 میلی متر میباشد که نسبت به مدل قبلی 0.3 میلی متر نازک تر شده است . 
صفحه نمایش جدید میتواند قلم با ضخامت 1 میلی متر را تشخیص دهد . این در حالی است که آیفون 6 اس نمیتواند قلم های زیر 2 میلی متر را تشخیص دهد و این امر برای طراحان و هنرمندان میتواند بسیار مفید واقع گردد تا با دقت بسیار بیشتری بتوانند طراحی کنند . 
بی نظرترین ویژگی جدید این نوع نمایشگرها که در آیقون 7 بکار گرفته شده است این میباشد که با انگشتان خیس هم میتوان با آن کار کرد . 

 

صفحه نمایش ضد آب گوشی آیفون 7 اپل

 

  • آیفون 7 ضد آب است ؟

استفاده اپل از این نوع صفحه نمایش ضد آب شایعات و احتمالات پیرامون عرضه آیفون 7 ضد آب را بسیار قوی کرده است . تصور کنید که در زیر باران شدید هستید و به راحتی میتوانید همچنان با گوشی آیفون 7 کار کنید .

  • خطوط برآمده پشت آیفون :

با عرضه آیفون 6 بسیاری از مشتریان از وجود خطوط برآمده پشت آیفون اعلام نارضایتی کرده بودند . اخبار جدید حاکی از آن است که اپل در گوشی آیفون 7 این برآمدگی ها را به طور کامل محو کرده است و حتی اگر به دنبال آن بگردید , آنها را نخواهید یافت . 

 

مشخصات آیفون 7 اپل

 

4 - صفحه نمایش آیفون 7 اپل چند اینچ خواهد بود ؟

اندازه صفحه نمایش آیفون 7 مانند دو ورژن قبلی آیفون یعنی آیفون 6 و آیفون 6 اس همچنان 4.7 و 5.5 اینچ خواهد بود . 

 

آیفون جدید اپل - آیفون 7 و آیفون 7 پلاس

 

  • برآمدگی دورین پشت :‌

 یکی از بهترین خبرهایی که میشود در مورد آیفون 7 داد این هست که دیگر خبری از برآمدگی دوربین پشت نخواهد بود و اپل گوشی جدیدش را همانند آیفون های 5 اس طراحی کرده است . 

 

دوربین آیفون جدید اپل - دوربین آیفون 7 اپل

 

5 - حذف دکمه هوم در ایفون ۷ :

اپل اختراعی را در اوایل سال 2015 ثبت کرده است که به حذف دکمه هوم منجر خواهد شد . در آیفون 7 کل صفحه نمایش اثر انگشت را ساپررت خواهند کرد . این ایده بسیار جذاب به نظر میرسد و اصلا دور از ذهن نمی باشد . 

 

مشخصات آیفون جدید اپل

 

  • رنگ بندی آیفون 7 اپل :

این ورژن از آیفون علاوه بر رنگ های : طلایی , نقره ای , خاکستری و رزگلد به احتمال بسیار زیاد با رنگ صورتی نیز ارایه خواهد شد که البته شایعات ارایه آیفون صورتی رنگ ، قبل از ارایه ورژن ۶ گوشی اپل نیز به گوش می رسید اما چیزی که شاهد آن بودیم ارایه رنگ رز گلد ازجانب اپل بود .

 

 رنگ های آيفون 7 اپل

 

  • حذف جک هدفون 3.5 میلی متری در آیفون ۷ اپل :‌

با توجه به اینکه اپل خواهان باریکتر کردن آیفون 7 و آیفون 7 پلاس میباشد و با توجه به گزارش منتشر شده از سوی بارکلیز , تحلیلگران , کریستوفر هملگام انتظار میرود هدفون استاندارد 3.5 میلی متری از آیفون 7 و آیفون 7 پلاس حذف شود و به جای آن از هدفونی استفاده شود که با پورت استاندارد شرکت اپل یعنی لایتنینگ کار کند . با توجه به اینکه اپل سیستم حذف نویز توسعه داده شده را در اختیار دارد انتظار میرود که هدفون جدید نویز گیر باشد و کیفیت فوق العاده بهتری داشته باشد . البته لازم به ذکر میباشد که اپل در حال ساخت هدفون های بی سیم با قابلیت حذف نویز میباشد که درون جعبه گوشی آیفون 7 نخواهد بود و بصورت جداگانه عرضه خواهد شد . 

 

هندزفری گوشی های ایفون 7

 

6 - کیفیت دوربین آیفون 7 : 

شرکت اپل از سال پیش که شرکت اسراییلی LinX را خریداری کرد , ایده طراحی یک دیوایس با 2 دوربین عقب را پرورش داد . LinX مدعی بود که با استفاده از سنسورهای کوچک در چند لنز و پیکر بندی چند دیافراگمی و نرم افزارهای خاص قادر به تولید تصاویری با کیفیت در حد دوربین های DSLR میباشد . این دوربین در شرایط نور کم عرض اندام خواهد کرد .

( دوربین های DSLR دوربین های بسیار حرفه ای میباشند که عکاسان و فیلم برداران حرفه ای از آن استفاده میکنند ) . علاوه بر این شواهد , مینگ-چی کو تحلیل گر نام آشنای اپلی از انتشار اپل آیفون 7 پلاس با 2 دوربین در عقب خبر داده است . 
حال به بررسی این 2 دوربین خواهیم پرداخت :‌ هر دو لنز آیفون 7 پلاس 12 مگاپیکسل خواهند بود . یکی از این ماژول ها تثبیت کننده تصویر اپتیکال (‌لرزشگیر) میباشد . دوربین بعدی دارای لنز تله فوتو با 2 تا 3 برابر زوم اپتیکال است . 

 

دوربین آيفون جدید اپل

 

7 - شارژ بیسیم در آیفون 7 اپل :

اپل در اواخر سال 2012 حق اختراعی در حوزه میدان نزدیک رزونانس مغناطیسی ثبت کرد که دستگاه ها را قادر به شارژ تا فاصله 3 فوتی ( 1 متری ) میکرد . با توجه به این حق اختراع سایت های خبری طی گزارشاتی را منتشر کرده اند که اپل با شرکای آسیایی خود بر روی پروژه شارژر بی سیم به توافقاتی رسیده است . در حال حاضر برای استفاده از شارژرهای بی سیم دستگاه باید روی یک دستگاه قرار گیرد . این گزارش به چگونگی کار کرد این شارژر اشاره ای نکرده است . نکته دیگر این میباشد که اپل هنوز برای استفاده از این نوع شارژر برای آیفون 7 و آیفون 7 پلاس هیچ تصمیمی را اتخاذ نکرده است . 

احتمال عرضه شارژر بیسیم برای گوشی اپل ۷ دور از ذهن نیست ، چراکه از زمان ارایه آیفون 5 نیز شرکتهای مختلفی که تولید کننده لوازم جانبی برای اپل بودند چنین لوازم جانبی را ارایه داده بودند .

  شارژ آیفون 7 اپل

 

  •  تعبیه اسپیکر دوم در گوشی اپل نسل بعد : 

با توجه به این موضوع که جک 3.5 میلی متری هدفون از آیفون 7 حذف شده است این گمانه زنی قوت بیشتری گرفته است که اپل برای گوشی جدید خود از 2 اسپیکر استفاده خواهد کرد . طبق نوشته تحلیلگران , بلین کورتیس و کریستوفر هملگام اپل در آیفون 7 یک تقویت کنند صدای ساخته شده توسط Cirrus Logic را به جای اسپیکر دوم تعبیه خواهد کرد .

 

اسپیکرهای آیفون جدید اپل

 

  • محافظ EMI چیست ؟

طی گزارش پایگاه کره ای ETNews اکثر قطعات آیفون جدید اپل از محافظ EMI استفاده خواهند کرد . طبق این گزارش قطعات اصلی آیفون مانند تراشه A10 , بلوتوث , WiFi , مودم سلولار و تراشه RF مجهز به محافظ EMI خواهند بود . از این محافظ ها برای کاهش تداخل امواج الکترومغناطیسی استفاده میشود . کاهش این امواج ارتباط مستقیم بر روی تاچ 3 بعدی گوشی میگذارد . بنابراین تاچ 3 بعدی بسیار بهتر عمل خواهد کرد . از ویژگی های دیگر استفاده از محافظ EMI متراکم شدن بیشتر قطعات درونی آيفون میباشد که این مزیت باطری بزرگتر گوشی اپل آیفون 7 را در پی خواهد داشت . 

8 - سخت افزار آیفون 7 و آیفون 7 پلاس  : 

  • قلب تپنده آیفون 7 تراشه A10 :

آیفون 7 با تراشه A10 عرضه خواهد شد . کلیه سی پی یو های آیفون 7 و آیفون 7 پلاس طی قراردادی که بین شرکت اپل و شرکت TSMC  امضا شد بر عهده شرکت TSMC خواهد بود و شرکت سامسونگ از تولید این تراشه برای اپل و آیفون 7 به دلیل مشکلاتی که برای آیفون های  قبلی به وجود می آمد حذف شد . مسئله ای که باعث برتری شرکت TSMC نسبت به شرکت سامسونگ شد تکنولوژی ساخت 10 نانومتری است . تراشه 10 نانومتری کوچکتر , قدرتمندتر و بسیار کارآمدتر خواهد بود . این بدان معناست که اپل قادر به تولید آیفونی با ضخامت کمتر و باطری بیشتر خواهد بود .

  تراشه A10 آيفون 7 اپل

 

9 - ضد آب بودن آیفون 7 اپل :‌

 همان طور که در مطلب بالا اشاره شد اپل از صفحه نمایش ضد آب برای آیفون جدید استفاده خواهد کرد . اما برای قطعات داخلی از تکنولوژی SiP بهره خواهد برد . این تکنولوژی پیش تر در اپل واچ به کار گرفته شده بود . با استفاده از این تکنولوژی آیفون در مقابل آب و گردوغبار به طور کامل محافظت و مقاوم خواهد شد .

 

آیفون ضد آب اپل

 

10 - قیمت آیفون 7 اپل چند خواهد بود ؟

همانطور که می دانید شرکت اپل سالهاست که سیاست قیمت گذاری یکنواختی را برای محصولاتش در پیش گرفته است که شاید یکی از دلایل امنیت سرمایه گذاری بسیاری از تجار نیز همین ثبات قیمتها از سوی این کمپانی می باشد .

هر ساله محصول جدید اپل با قیمت محصول فعلی روانه بازار می شود و محصول قدیمی با کاهش قیمت معمولا ۱۰۰ دلاری به فروش خود ادامه می دهد . این بدین معناست که به احتمال بسیار زیاد قیمت آیفون ۷ با همه امکانات جدیدی که برای آن در نظر گرفته شده است برابر قیمت فعلی آیفون 6 است . البته ذکر این نکته خالی از لطفا نیست که برای رسیدن به قیمت اثبات شده آن می بایستی چند ماهی از فروش و ارایه این محصول سپری شود تا قیمتها در بازار از حالت بازاری سیاه که البته این مورد فقط در ایران نیست خارج شود .

چند طرح مفهومی برای آیفون 7 اپل :

از آنجا که شرکت اپل یکی از محبوبترین کمپانیهای بزرگ دنیا می باشد - طراحان و گرافیستهای زیادی برای محصولات این شرکت کانسپت و یا طرح مفهومی ارایه می دهند .

در انتها چند طرح مفهومی از طراحان معروف را به همراه تصویر و ویديو برای شما عزیزان جمع آوری کرده ایم .

 

آیفون 7 | طرح مفهومی خیره کننده آیفون ۷

Search Results

آیفون 7 | بررسی مشخصات ، قیمت ، زمان عرضه گوشی اپل 7 - NIC

www.apple-nic.com/.../1602-تصاویر-آیفون-7.html
Translate this page
آیفون 7 | قیمت گوشی اپل 7 ✚ قیمت ایفون 7 ✚ مشخصات و گوشی آیفون 7 ✚ مشخصات و ... معرفی کامل آیفون 7 اپل ، بررسی مشخصات ، زمان عرضه و قیمت ایفون ۷ :.

اولین طرح های مفهومی و شایعات پیرامون آیفون 7 و آیفون 8 +عکس

www.gsm.ir/.../اولین%2Bطرح%2Bهای%2Bمفهومی%2Bو...
Translate this page
آخرین خبرها در مورد نام و مشخصات آیفون ۴ اینچی ... در عکسی که از طرح مفهومی آیفون 7 منتشر شده، اینگوشی باریک تر و با لبه ..... اینکه تحقیقات کامل کرده باشیم و با تمام جزئیات اشنا باشیم در غیر اینصورت فقط می تونیم نظر بدیم اونم محترمانه .

همه چیز در مورد iPhone 7 شامل تاریخ انتشار، شایعات و ویژگی ...

www.mytech.ir › گوشی موبایل
Translate this page
Dec 14, 2014 - به طور کلی شاید اپل بخواهد هفتیمن نسل از آیفون هایش را با یک نام دیگر منتشر کند. به هر جال باید دانست ... نمایشگر گوشی iphone 7 به چه اندازه تعیین شده است. شاید اولین چیزی ... مقایسه و بررسی کاملنوت5 با اس6 اج. مهر 7, 1394.

آیفون 7: مشخصات، امکانات، بها و زمان انتشار - سایت خبری ...

www.tabnak.ir › صفحه نخست › علمي -آموزشی
Translate this page
Nov 9, 2015 - هرچند هنوز بیش از یک سال تا زمان انتشار نهایی آیفون 7 مانده است، ... وجود دارد، مربوط به ارائه مدل سومی از آیفون در دامنه میان گوشی هوشمند و تبلت است.

معرفی مشخصات گوشی آیفون ۷ (iPhone 7) - آپارات

www.aparat.com/.../معرفی_مشخصات_گوشی_آیفون_...
Translate this page
Jul 5, 2015 - تکنولوگ در این ویدئو مشخصات احتمالی گوشی آیفون ۷ را بررسی شده است. معرفی مشخصات گوشی آیفون ۷ (iPhone 7) آیفون ۷ , اپل , گوشی موبایل , ...

چه ویژگی های شگفت انگیزی در آیفون 7 خواهید دید؟ [بروز رسانی]

zoomtech.ir › تلفن های هوشمند › IOS
Translate this page
Sep 24, 2015 - شرکت اپل به طور مداوم قابلیت های گرافیکی گوشی هایش را با تولید و ... ی ضد خش آیفون ۶ گفته شد ولی این قابلیت در عمل هرگز به صورت کامل ...

ایسنا - آیفون 7 چه قابلیت‌هایی خواهد داشت

isna.ir/fa/news/.../آیفون-7-چه-قابلیت-هایی-خواهد-داشت
Translate this page
Jan 5, 2015 - اپل در زمینه ساخت آیفون 7 دچار دو راهی شده مبنی بر اینکه صرفا مشخصات آیفون 6 را که یکگوشی بسیار موفق است، ارتقا دهد یا سری آیفون را اساسا ...

قیمت و زمان عرضه آیفون 7 اعلام شد - ایستنا

www.ictna.ir/id/067361/
Translate this page
Feb 10, 2015 - اگر شرکت اپل مدل بزرگتر این محصول را با نام آیفون 7 Plus روانه بازار ... اگرچه اپل دوگوشی هوشمند آیفون 6 و 6 Plus را چند ماه قبل روانه بازار کرد، اما ...

مشخصات احتمالی آیفون 7 - جام جم آنلاین

jamejamonline.ir/click/.../مشخصات-احتمالی-آیفون-7
Translate this page
Nov 17, 2014 - بعد از ماجرای خم شدن گوشی های آیفون 6 پلاس این شرکت احتمالا از بدنه ... دیگر مشخصاتاحتمالی آیفون 7 شامل پردازشگر 4 هسته ای A8، دورب

Search Results

آیفون 7 باریک‌ترین گوشی اپل خواهد بود - دیجی‌کالا مگ

mag.digikala.com › خبر › جدیدترین اخبار
Translate this page
Sep 7, 2015 - براساس اطلاعات منتشر شده، به‌نظر می‌رسد که اپل قصد دارد آیفون 7 را با ضخامت ۶ یا ۶.۵ میلی‌متر تولید کند. اگر این گوشی با ضخامت ۶.۵ میلی‌متر هم ...

اپل آیفون 7 - زومیت

www.zoomit.ir/iphone-7/
Translate this page
اپل آیفون 7 گوشی هوشمند اپل با سیستم عامل iOS با قابلیت اجرای اپلیکیشن و بازی آیفون و ... آیفون 7 با ضخامت ۶.۱ میلی متری و بلندگوهای استریو عرضه می‌شود.

طرح مفهومی از آیفون 7 اپل - زومیت

www.zoomit.ir/.../apple-iphone-7-rendered-photos-wit...
Translate this page
May 8, 2015 - همچنین مارتین لوگوی درخشان اپل را در قسمت پشت گوشی قرار داده که امکان ... این تصاویرِ مفهومی از آیفون 7 اپل توسط مارتین گاجک از طراحان آلمانی وب‌سایت ... مشخصات و تصاویر گوشی های جدید R9 و R9 Plus اوپو فاش شدند ...

مشخصات فنی آیفون 7 | مجله خبری دیکاوو

www.dikavo.com/مشخصات-آیفون-7/
Translate this page
Sep 8, 2015 - این روز ها با پیشرفت فناوری گوشی های هوشمند زیادی تولید می شود که در ... چی کو، تحلیل‌ گر موسسه‌ی کی جی آی در باره مشخصات آیفون ۷ اطلاعاتی را ...

گوشی آیفون 7 | گجت نیوز

gadgetnews.ir/tag/گوشی-آیفون-7/
Translate this page
گوشی های موبایل ... آرشیو برچسب: گوشی آیفون 7 ... iphone-7-concept ... در شایعات ابتدایی این دستگاه شنیده بودیم که تکنولوژی ... متن کامل » ... هنوز خیلی زود است تا در مورد مشخصات آیفون جدید اپل اظهار نظر کنیم اما رفته رفته باید منتظر شروع ...

آیفون 7 | گجت نیوز

gadgetnews.ir/tag/آیفون-7/
Translate this page
با این حال مدتی است فاش شدن مشخصات و جزئیات پرچم‌دار بعدی اپل شروع شده است. ... iphone-7. آیفون ۷ ، یکی از پرسروصدا ترین گوشی های هوشمندی است که در آینده معرفی خواهد ... در شایعات ابتدایی این دستگاه شنیده بودیم که تکنولوژی ... متن کامل » ...

Apple iPhone 6 - مشخصات گوشی موبایل اپل آیفون 6 | mobile ...

www.mobile.ir/.../specifications-37591-apple-iphone-...
Translate this page
 Rating: 8.1/10 - ‎5,216 votes
Apple iPhone 6 - مشخصات عمومی، ارتباطات، صفحه نمایش، حافظه، اندازه، دوربین، امکانات، باطری، قیمتگوشی موبایل اپل آیفون 6. ... (1/2/3/4/5/7/8/13/17/18/19/20/25/26/28/29) - A1549 (GSM), A1549 (CDMA).

مشخصات گوشی موبایل آیفون 6- Apple iPhone 6

www.gsmaria.com › ... › لیست گوشی های Apple
Translate this page
GSMAria.com - گوشی موبایل اندروید آیفون 6(iPhone 6), تاریخ عرضه :اسفند سال ... 7, امتیازات کاربراناز تعداد 1847 رای ... مشخصات گوشی موبایل Apple iPhone 6

مشخصات گوشي آيفون 7 – گوشي iphone 7 | وطن

vatann.com › فناوري › گوشي موبايل › گوشي iphone
Translate this page
Feb 11, 2015 - لینک مطلب : مشخصات گوشی آیفون ۷ – گوشی iphone 7 ... برچسب زده شده با:بررسيگوشي آيفون 7 فيلم گوشي آيفون 7 قيمت گوشي iphone 7 قيمت گوشي آيفون 7 كليپ گوشي آيفون 7 مشخصات گوشي ... رمان ببار بارون کامل شده.

تاریخ و قیمت معرفی اپل آیفون 7 - خرید گیفت کارت آمازون

www.kharidegift.ir/تاریخ-و-قیمت-معرفی-اپل-آیفون-7/
Translate this page
Feb 11, 2015 - پیش‌بینی شده است که قیمت اپل آیفون 7 با مدل کنونی فرق زیادی نداشته باشد و بر این اساسگوشی هوشمند آیفون 7 با حافظه‌های داخلی 16، 64 و

Search Results

روزنامه کسب و کار | مشخصات جدید گوشی IPhone 7

kasbokarnews.ir/fa/.../مشخصات-جدید-گوشی-IPhone-7/
Translate this page
Nov 7, 2015 - پرچمدار جدید اپل آیفون 7 در ما های آینده رسما به دنیای تکنولوژی قدم خواهد گذاشت ، قبل از ارائه اخبار موثق از سمت شرکت اپل اخبار بسیاری در مورد این ...

معرفی گوشی جدید آیفون . اپل 7 (قیمت و مشخصات)

sideme.rozblog.com/post/100
Translate this page
Aug 4, 2014 - ... جدید آیفون . اپل 7 (قیمت و مشخصات) - عرضه گوشی جدید ایفون 7 (اپل) به بازار با قیمت هزار دلار! لطفا ادامه مطلب را مطالعه فرمایید... گوشی جدید آیفون 7 ( اپل 7) بزودی به بازار عرضه خواهد… ... سریال خارجی; سریال واکینگ ها (کامل) [1] ...

آخرین قیمت گوشی های Apple +جدول - صبحانه آنلاین ...

sobhanehonline.com/.../آخرین-قیمت-گوشی-های-apple-...
Translate this page
Jan 28, 2016 - قیمت‌ انواع‌ گوشی‌‌ سامسونگ +مشخصات. Bookmark and Share ... ۲۲:۰۵ - ۱۳۹۳/۱۱/۲۶. 7. 4. پاسخ. منم دنبال گوشی آیفون کارکردم اگه دارین ممنون میشم.

پیش بینی ها در مورد آیفون 7 چه می گویند؟ - قیمت یاب

gheymatyab.com/.../پیش-بینی-ها-در-مورد-آیفون-7-چه...
Translate this page
Jan 7, 2015 - بر اساس این گزارش، آیفون 7 اولین گوشی تاریخ اپل خواهد بود که از یک ... آیفون 7 همچنین از لحاظ مشخصات سیستم پردازش به انرژی جدیدی نیاز دارد و ...

قیمت آیفون ؛ قیمت گوشی های اپل + مشخصات فنی - علم فردا

www.elmefarda.com/لیست-قیمت-آیفون/
Translate this page
قیمت گوشی های اپل : قیمت آیفون 6 , قیمت آیفون 6 پلاس , قیمت آیفون 5 , آیفون 5C ... كاغذ ديواري ويندوز 7 ... قیمت آیفون ؛ قیمت گوشی های اپل + مشخصات فنی.

آیفون 4 اینچی اپل تغییر نام داد / مشخصات فنی گوشی جدید ...

www.khabaronline.ir/detail/502429
Translate this page
Jan 23, 2016 - آیفون 4 اینچی اپل تغییر نام داد / مشخصات فنی گوشی جدید اپل را بخوانید ... و انی یعنی آیفون 7کلا عوض می شه و کاربرای قدیمی می تونن روی این ...

آیفون 6 iPhone 6 | قیمت روز خرید و فروش و مشخصات فنی ...

persianapple.ir/Index.aspx?MP=105&SP...N...
Translate this page
شما میتوانید مشخصات فنی و قیمت کالاها را بررسی کرده و سپس با مطالعه ... آی‌فون (به انگلیسی: iPhone) یکگوشی هوشمند تلفن همراه است که در روز ۹ ژانویه ۲۰۰۷ (۱۹دی۱۳۸۵) توسط استیو جابز، مدیر عامل وقت شرکت اپل معرفی شد. ... 7 روز مهلت تست.

مشخصات آیفون 7 - فروش ویژه

www.scriptux.ir/article/مشخصات_آیفون_7.html
Translate this page
آیفون 7 | بررسی مشخصات ، قیمت ، زمان عرضه گوشی اپل 7 … ... آیفون 7: تصاویر، ویدیوها، مشخصات فنی ...مشخصات کامل نسخه 4.7 اینچی آیفون 6 توسط چاینا …

آیفون - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

https://fa.wikipedia.org/wiki/آیفون
Translate this page
Persian Wikipedia
برای تأییدپذیری کامل این مقاله به منابع بیشتری نیاز است. .... بخش عمده مشخصات این گوشی با آیفون ۶ یکسان است اما با افزایش اندازه صفحه نمایش وزن آن به ۱۷۲ ...

مشخصات گوشی موبایل ضد آب آیفون 7 Iphone + عکس | سایت ...

dezfun.com › سرگرمی
Translate this page
Nov 22, 2015 - به نظر می رسد از حالا تبلیغات گوشی موبایل iphone 7 آیفون 7 آغاز شده است. در ادامه بامشخصات گوشی موبایل اپل آیفون 7 بیشتر آشنا می شوید. ... اسفند ۱۳۹۴. اعلام نتایج کامل انتخابات مجلس دهم در کل کشور ۸ اسفند ۹۴ ۸ اسفند ۱۳
 

تعداد صفحات : 177

اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 178
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 3
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 34
  • آی پی دیروز : 26
  • بازدید امروز : 63
  • باردید دیروز : 550
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 0
  • بازدید هفته : 2,585
  • بازدید ماه : 3,416
  • بازدید سال : 27,213
  • بازدید کلی : 333,157