loading...
خوبترین را به خاطر داشته باشید...
mohammadreza بازدید : 843 سه شنبه 18 اسفند 1394 نظرات (0)

همه چیز در مورد iPhone 7 شامل تاریخ انتشار، شایعات و ویژگی های آن

مدت زمان زیادی نیست که اپل آخرین نسل گوشی های آیفون اش را تا به امروز، تحت نام های آیفون 6 و آیفون 6 پلاس منتشر کرده است. ویژگی بارز گوشی آیفون 6 پلاس ابعاد نسبتا بلند و بزرگ آن است اما کاربران طبق مشاهدات، بیشتر از آیفون 6 استقبال کرده اند و به ظاهرا تمایل به خرید گوشی های بزرگ ندارند چرا که تبلت ها بهترین گزینه جایگزین گوشی های درشت اندام هستند. بررسی و مقایسه iPhone 6 و iPhone 6 Plus بیانگر سایر ویژگی های این دو گوشی خواهد بود.

اما هنوز دو ماه از تولید انتشار گوشی آیفون 6 نگذشته که خبرهایی از سمت اپل و شرکت های وابسته به آن می رسد که گوشی جدید آیفون در آستانه متولد شدن است و این می تواند خبر جالبی برای کاربران و علاقمندان به این برند باشد.

iphone 7

با توجه به روند پیشین اپل برای تولید گوشی ها، این بار باید گوشی جدیدش را آیفون 7 نام گذاری کند اما بسیاری از کارشناسان اسمی از iPhone 6s به میان آورده اند. به طور کلی شاید اپل بخواهد هفتیمن نسل از آیفون هایش را با یک نام دیگر منتشر کند. به هر جال باید دانست که هر لحظه امکان تولید گوشی جدیدی از اپل باشد که محتمل ترین نام برای آن آیفون 7 و در درجه دوم iPhone 6s است.  شایعاتی حاکی از این است که اپل به طور کلی قصد دارد نسل گوشی های 2015 خود را با نام اضافه بر s و c  منتشر کند و این در حالی است که چنین نام گذاری هایی به طور کلی معنی خاصی می دهد. زمانی که اپل نسخه جدید گوشی های سری C و S را تولید می کند، به طور کلی قصد دارد که یک سری ویژگی های گوشی اصلی را ارتقا دهد، و پس از بهبود، نسخه جدید و بهینه شده را با نام های دیگری مشتمل بر S و C  ارائه می دهد. اگر گوشی جدید اپل در واقع ویرایشی بر گوشی قبلی است که باید قطعا منتظر iPhone 6s باشیم اما اگر این شرکت، قصد تولید گوشی با تکنولوژی عالی تر است، پس باید منتظر آیفون 7 یا نام تجاری جدید دیگری باشیم.

iphone 7

به هر حال در مورد نام گذاری گوشی جدید اپل ما منتظریم تا خبرهای تایید شده از سمت اپل ارائه شود.

 

iphone 7

تاریخ انتشار گوشی آیفون 7 در چه زمانی است

طبق شایعات و اخباری که به حقیقت بیشتر نزدیک است، احتمال می دهیم که گوشی جدید اپل، در اواسط ماه نهم میلادی، یعنی ماه سپتامبر به دست کاربران برسد. عملکرد گذشته اپل مبنی بر این است که ماه نهم میلادی ماه تولد گوشی های جدید این شرکت است. به تاریخ انتشار گوشی های زیر دقت کنید:

iPhone 6 Plus و iPhone 6 در تاریخ 19 سپتامبر 12014 منتشر شد

iPhone 5c و iPhone 5s در تاریخ 10 سپتامبر 2013 منتشر شد

iPhone 5 هم در تاریخ 12 سپتامبر 2012 منتشر شد

با توجه به تولید و نشر گوشی های اپل در بالا، بنظر می رسد که این روال ادامه داشته باشد و الگوی تولید گوشی های اپل، کماکان از روال قبلی تبعیت کند. پس ماه نهم میلادی سال 2015، گوشی جدید اپل به دست کاربران خواهد رسید. دارندگان iPhone 5s آیا iPhone 6 بخرند یا نه؟ این سوال بسیاری از کاربران است که دارای گوشی 5s  هستند.

iphone 7

نمایشگر گوشی iphone 7 به چه اندازه تعیین شده است

شاید اولین چیزی که به فکر کاربران، حین شنیدن نام iphone 7 برسد، این است که اندازه این گوشی باید به چه میزان باشد؟؟!!

این سوال به این علت در اذهان کاربران نقش می بندد، که گوشی های اپل، در حال بزرگ و بزرگ تر شدن هستند، و این روند اگر ادامه پیدا کند، برنامه جالبی نخواهد بود. شاید تولید گوشی آیفون 6 و آیفون 6 پلاس، به این علت بوده که اپل رفتار کاربران را نسبت به گوشی های بزرگ بسنجد. همانطور که مشاهده شد، کاربران از گوشی های بلند استقبال خوبی نداشته اند و بیشترین نظر ها به سمت آیفون 6 جلب شده است. اما این بار باید ببینیم که حقیقتا اپل چه سایزی را برای گوشی جدید خود در نظر گرفته است.

iphone 7

روال فروش گدشته اپل از میان سه گوشی مشهور و محبوبش، چنین بوده که گوشی 4.7 اینچی آیفون 6 از سایر گوشی ها نظیر گوشی 5.5 اینچی آیفون 6 پلاس، و 4 اینچی Phone 5s موفق تر بوده است، بنابراین به احتمال زیاد نسخه جدید گوشی اپل در سایز 4.7 اینچی ارائه خواهد شد، البته اگر اپل این درس را از فروش گوشی هایش به خوبی فرا گرفته باشد که ” بزرگ تر کردن گوشی هایش، نظر کاربران را جلب نکرده است ”

 

ویژگی های جدید گوشی آیفون 7 چیست؟

اولین چیزی که باید به همراه گوشی آیفون 7 متولد شود، در واقع باید سیستم عامل مخصوص اپل باشد که ios نام دارد بنابراین به همراه نسل هفتم آیفون، باید نسل نهم ios  با نام ios 9  منتشر شود.

iphone 7

از سویی، امکان شارژ وایرلس نیز باید فراهم شود. از آنجا که این امکان در ساعت هوشمند اپل وجود دارد، و انتظار داشتیم که در گوشی آیفون 6 هم این قابلیت ارائه شده باشد، و این اتفاق رخ نداد، پس منتظریم که این ویژگی را در گوشی جدید اپل مشاهده کنیم.

از سویی، خبر دار شدیم که برنامه سیری اپل، قرار است از سوی شرکت سامسونگ خریداری و اختصاصی سازی شود، در عین حال منتظریم ببینیم که تکلیف این برنامه مشخص شود، و ببینیم که آیا از آن استفاده خواهد شد یا نه.

Phone 7

از نظر شکل ظاهری گوشی آیفون 7 به چه صورت است؟

در مورد شکل و اندازه ها باید بگوییم که، اگر روال قبلی گوشی های اپل را دنبال کرده باشید متوجه می شوید که اپل از شکل و شمایل انحصاری و مشابهی برای گوشی های خود استفاده می کند. خصوصا در دو نسل اخیر گوشی ها دقیقا مشابه هم، ولی کمی سبک تر و باریک تر، منتشر شده اند، پس به نظر می رسد گوشی آیفون 7 هم همان گوشی آیفون 6، با وزن کمتر و ضخامت کوچکتر و اصلاح شده، باشد.

iphone 7

آیا نمایشگر گوشی آیفون 7 یک نمایشگر سه بعدی است؟

با توجه به گفته های بخش اقتصادی Daily News، اپل در حال کار کردن روی پروژه نمایشگر سه بعدی است، بنابراین به احتمال زیاد گوشی جدید اپل، دارای نمایشگری سه بعدی است که بدون استفاده از عینک، می توان قابلیت سه بعدی آن را برای تمام کسانی که این نمایشگر را می بینند، نمایش داد.

iphone 7

دوربین گوشی آیفون 7 با چه ویژگی هایی منتشر خواهد شد

اگر به گوشی آیفون 6 و برادر بزرگترش، آیفون 6 پلاس، نگاهی بندازید متوجه خواهید شد که حقیقتا اپل در پروژه ی قبلی اش برای افزایش کیفیت دوربین، هیچ سرمایه گذاری نداشته است، بنابراین این بار منتظریم که اپل تغییرات اساسی، در مورد دوربین گوشی جدیدش، ارائه دهد البته به شرط آنکه تغییرات در جهت مثبت باشد نه منفی!.

iphone 7

در عین حال John Gruber  در میان گفته هایش، اعلام کرده که گوشی جدید اپل دارای دو لنز است، که قابلیت تصویر برداری DSLR-quality imagery را برای کاربران فراهم خواهد کرد. در حال حاضر تنها گوشی که از دو لنز عقب استفاده می کند، گوشی هوشمند HTC One M8 است و از این نظر رقیب گوشی جدید اپل خواهد بود. بنابراین احتمال می رود، که اپل فکری بیش از دو لنزی کردن، دوربین عقب گوشی خود در سر داشته باشد.

iphone 7

وضعیت پردازنده این گوشی به چه صورت است؟

پردازنده جدید گوشی اپل با توجه به روال تولید پردازنده ها به احتمال زیاد، پردازنده اپلی A9 خواهد بود که  انتظار می رود در اندازه 14 نانومتری، تولید شود. ویژگی بارز A9 باید این باشد که هم قوی تر کار کند و هم کارا تر از مدل های قبلی باشد.

 

 

 

Search Results

همه چیز در مورد iPhone 7 شامل تاریخ انتشار، شایعات و ویژگی ...

www.mytech.ir › گوشی موبایل
Translate this page
Dec 14, 2014 - مدت زمان زیادی نیست که اپل آخرین نسل گوشی های آیفون اش را تا به امروز، تحت نام های آیفون 6 و آیفون 6 پلاس منتشر کرده است. ویژگی بارز گوشی ...

آیفون 7 - دیجیاتو

digiato.com/label/آیفون-7/
Translate this page
ثبت پتنت جک هدفون باریک تر توسط اپل و احتمال استفاده از آن در آیفون 7 ... که هنوز مدت زمان زیادی تا آن تاریخ مانده، حدس و گمان ها در رابطه با آیفون ۷ آغاز شده است.

قیمت و زمان عرضه آیفون 7 اعلام شد - ایستنا

www.ictna.ir/id/067361/
Translate this page
Feb 10, 2015 - اگرچه اپل دو گوشی هوشمند آیفون 6 و 6 Plus را چند ماه قبل روانه بازار کرد، اما منابع آگاه از هم‌اکنون اخبار خود را در مورد آیفون 7 منتشر کرده‌اند. به گزارش ...

آیا آیفون 7 زودتر از موعد عرضه می‌شود؟ - دیجی‌کالا مگ

mag.digikala.com › خبر › جدیدترین اخبار
Translate this page
Nov 6, 2015 - منابعی نزدیک به اپل مدعی هستند که این شرکت، گوشی‌ آیفون 7 را زودتر از برنامه‌ی همیشگی‌اش عرضه می‌کند.

آیفون 7: مشخصات، امکانات، بها و زمان انتشار - سایت خبری ...

www.tabnak.ir › صفحه نخست › علمي -آموزشی
Translate this page
Nov 9, 2015 - هرچند هنوز بیش از یک سال تا زمان انتشار نهایی آیفون 7 مانده است، اطلاعات و شایعاتی وجود دارد که بنا بر آنها می توان حدس زد که نسل بعدی آیفون ...

برچسب ها - آیفون 7 - عصر ایران

www.asriran.com/fa/tag/1/آیفون%207
Translate this page
همانند آیفون 6s و گلکسی s7 از دیافراگم بزرگ تر. ... احتمال عرضه آیفون 7 با پشتیبانی از شارژ بی‌سیم ... آیفون ۷ محصولی است که هر چه بیشتر به زمان... سایت  ...

اقتصاد نیوز | ، زمان عرضه آیفون 7 هم معلوم شد،

www.eghtesadnews.com/.../زمان_عرضه_آیفون_7_هم_م...
Translate this page
در حالی که هنوز زمان زیادی از عرضه آیفون 6 و 6 پلاس نگذشته گمانه زنی در مورد زمان به بازار آمدن آیفون 7آغاز شده است.

زمان عرضه آیفون 7 معلوم شد

itmen.ir/index.aspx?pid=10307&articleid=64169
Translate this page
در حالی که هنوز زمان زیادی از عرضه آیفون 6 و 6 پلاس نگذشته گمانه زنی در مورد زمان به بازار آمدن آیفون 7آغاز شده است.

آخرین خبر | قیمت و زمان عرضه آیفون 7 اعلام شد

akharinkhabar.com/Pages/News.aspx?id=1375653
Translate this page
ایستنا/اگرچه اپل دو گوشی هوشمند آیفون 6 و 6 Plus را چند ماه قبل روانه بازار کرد، اما منابع آگاه از هم‌اکنون اخبار خود را در مورد آیفون 7 منتشر کرده‌ان...

زمان عرضه آیفون 7 هم معلوم شد - اخبار - قالب وبلاگ

www.khabar.pichak.net/.../زمان_عرضه_آیفون_7_هم_مع...
Translate this page
عکس/ سرگرمی دختران سوری در لباس نظامی · عکس/ شغل کودکان سوری در زمان آتش‌بس · راهکار فرار از بیماری های قلبی و عروقی · شناسایی «تومور سرطانی» 

Search Results

آیفون 8 تا سال 2017 وارد بازار می شود +تصاویر - نمناک

namnak.com/9633-آیفون-8.html
Translate this page
انتشار تصاویر مفاهیمی آیفون 8 همزمان با آیفون 7 می تواند دلیلی برای عرضه تکنولوژی متفاوتی در گوشی های اپل باشد ... آیفون 8 ، ایفون 8 اپل ، زمان عرضه آیفون 8.

تاریخ احتمالی عرضه iPhone 7 فاش شد - دیجی رو

digiro.ir › اخبار
Translate this page
Jun 6, 2015 - اخیرا شایعات زیادی پیرامون تلفن هوشمند یعدی اپل یعنی iPhone 6S و یا iPhone 7 شکل گرفته است. در یکی از تازه ترین این شایعات، تاریخ عرضه ...

تاریخ عرضه iPhone 6S / 7 مشخص است؟ - اپ گت

appget.ir/guess-about-iphone-7-release-date/
Translate this page
تاریخ عرضه iPhone 6S / 7 مشخص است؟ توسط: مصطفی عالمی. پیش بینی می شود آیفون ۶S در ماه سپتامبر ۲۰۱۵ همراه با یک بروزرسانی جدی در دوربین جلویش به بازار  ...

زمان عرضه آیفون 7 - NIC Apple Store

www.apple-nic.com/.../2010-زمان-عرضه-آیفون-7.html
Translate this page
Nov 7, 2015 - معرفی کامل آیفون 7 اپل ، بررسی مشخصات ، زمان عرضه و قیمت ایفون ۷ : 1 - زمان عرضه آیفون 7 اپل - اولین موردی که باید در مورد گوشی آیفون 7 اپل ...

آیفون 7 | بررسی مشخصات ، قیمت ، زمان عرضه گوشی اپل 7 - NIC

www.apple-nic.com/blog/1602-تصاویر-آیفون-7.html
Translate this page
معرفی کامل آیفون 7 اپل ، بررسی مشخصات ، زمان عرضه و قیمت ایفون ۷ : 1 - زمان عرضه آیفون 7 اپل - اولین موردی که باید در مورد گوشی آیفون 7 اپل بدانیم زمان معرفی آن ...

اپل آیفون 7 - زومیت

www.zoomit.ir/iphone-7/
Translate this page
آیفون 7 با ضخامت ۶.۱ میلی متری و بلندگوهای استریو عرضه می‌شود ... با وجود اینکه هنوز زمان درازی تا معرفی نسل جدید‌ آیفون اپل باقی است، اما شایعات در خصوص این ...

آیفون 6s در تاریخ 27 شهریور ماه به بازار عرضه خواهد شد - زومیت

www.zoomit.ir/.../7/.../iphone-6s-release-keynote-even...
Translate this page
Jul 4, 2015 - با نزدیک شدن به زمان معرفی نسل جدید آيفون‌های اپل، شایعات و گمانه‌ها در مورد گوشی هوشمند این کمپانی ... عرضه آیفون 4 اینچی SE مشکل بزرگ آیفون های اپل را حل می‌کند . ساعت ۱۵:۱۰. تماشا کنید: قدرت دوربین گلکسی اس 7 سامسونگ.

دنیای موبایل و کامپیوتر زمان عرضه آیفون 7 هم معلوم شد

www.farsnews.com/newstext.php?...
Translate this page
Fars News Agency
Dec 2, 2014 - در حالی که هنوز زمان زیادی از عرضه آیفون 6 و 6 پلاس نگذشته گمانه زنی در مورد زمان به بازارآمدن آیفون 7 آغاز شده است.

چه ویژگی های شگفت انگیزی در آیفون 7 خواهید دید؟ [بروز رسانی]

zoomtech.ir › تلفن های هوشمند › IOS
Translate this page
Sep 24, 2015 - با اینکه مدت زیادی از زمان ورود آیفون ۶ و آیفون ۶ پلاس به بازار نمی گذرد ... و عرضه ی محصولات جدید ارتقا بخشیده و کارایی آن ها را بهبود می بخشد.

زمان عرضه آی‌فون 7 هم معلوم شد - روزنامه دنیای اقتصاد

www.donya-e-eqtesad.com/.../8451...
Translate this page
Donya‑e‑Eqtesad
Dec 3, 2014 - خبرگزاری فارس: درحالی که هنوز زمان زیادی از عرضه آی‌فون 6 و 6 پلاس نگذشته گمانه‌زنی در مورد زمان به بازارآمدن آی‌فون 7 آغاز شده است. منابع 

Search Results

تاریخ و قیمت معرفی اپل آیفون 7 - خرید گیفت کارت آمازون

www.kharidegift.ir/تاریخ-و-قیمت-معرفی-اپل-آیفون-7/
Translate this page
Feb 11, 2015 - پیش‌بینی شده است که قیمت اپل آیفون 7 با مدل کنونی فرق زیادی نداشته ... های ماشین های استیم · کامپیوتر استیم با مشخصات و زمان عرضه به بازار ...

آیفون - ویکی‌پدیا، دانشنامهٔ آزاد

https://fa.wikipedia.org/wiki/آیفون
Translate this page
Persian Wikipedia
Jump to ۱ زمان عرضه‎ - زمان عرضه[ویرایش]. نخستین بار کمپانی اپل در تاریخ ۲۹ ژوئن سال ۲۰۰۷ میلادی آیفونرا روانه بازارهای آمریکا کرد. در این روز بسیاری از ...

تاریخ دقیق عرضه آیفون 7 - دانلود جدید و رایگان

movie.downloadfreenew1.com/.../تاریخ-دقیق-عرضه-...
Translate this page
آیفون ۷ کی میاد آیفون ۷ آیفون ۷ پلاس آیفون ۷ اپل آیفون ۷ قیمت گوشی آیفون ۷ بلوتوث آیفون ۷ ios 7 آیفون فیلم رونمایی آیفون ۷ امکانات آیفون ۷ ویژگی های آیفون  ...

ايتنا - قیمت و زمان دقیق عرضه آیفون 6 اعلام شد

itna.ir/fa/doc/.../قیمت-زمان-دقیق-عرضه-آیفون-6-اعلام
Translate this page
از زمان عرضه دو گوشی هوشمند آیفون 5S و آیفون 5C حدود شش ماه می‌گذرد و شرکت اپل در این مدت تمامی برنامه‌های ... قبل از شارژ گلکسی اس 7 و اس 7 اج باید پورت یو.اس.

تاریخ عرضه گوشی اپل آیفون 7 مشخص شد - گلکسی مگ

galaxymag.ir › گوشی های موبایل › اپل
Translate this page
Jan 16, 2016 - ... خود بوگاتی ویرون + تصاویر · خانه گوشی های موبایل اپل تاریخ عرضه گوشی اپل آیفون ۷ مشخص شد. تاریخ عرضه گوشی اپل آیفون 7 مشخص شد ...

زمان عرضه آی‌فون 7 بایگانی | ترنجی

toranji.ir/tag/زمان-عرضه-آی‌فون-7/ - Translate this page
بنابر رسم سالانه، هنگامی‌که چند ماه از معرفی آی‌فون‌های جدید اپل می‌گذرد، گمانه‌زنی‌ها درباره جانشین‌ بعدی آن‌ها شروع می‌شود. TrendForce در گزارشی که به‌تازگی منتشر ...

آیفون 7 | بررسی مشخصات ، قیمت ، زمان عرضه گوشی اپل 7 ...

ictns.blog.ir/.../آیفون-7-بررسی-مشخصات-،-قیمت-،-ز...
Translate this page
3 hours ago - معرفی کامل آیفون 7 اپل ، بررسی مشخصات ، زمان عرضه و قیمت ایفون ۷ : 1 - زمان عرضه آیفون 7 اپل - اولین موردی که باید در مورد گوشی آیفون 7 اپل ...

زمان عرضه، مشخصات و ويژگي هاي آيفون 7 و 7 پلاس - فندق

fandoq.cofeblog.ir/post/2153
Translate this page
زمان عرضه، مشخصات و ويژگي هاي آيفون 7 و 7 پلاس 1 . چه ویژگی های شگفت انگیزی در آیفون 7 خواهید دید؟ [بروز رسانی] - زوم تک zoomtech.ir/iphone-7/ 24 سپتامبر ...

بازار شام - اخبار و شایعات درباره زمان عرضه آیفون 7

bazareshaam.mihanblog.com/post/499
Translate this page
Jan 18, 2016 - شایعات زیادی درباره مشخصات آیفون 7، زمان عرضه و قیمت گوشی فوق در بازار اسمارت فون ها درز پیدا کرده است. اما اینکه تا چه حد این شایعات درست ...

برچسب ها - آیفون - فرارو

fararu.com/fa/tag/1/آیفون
Translate this page
اس 7 و آیفون 7 اپل رقابت کند ال جی... به مبارزه رقبایی همچون آیفون یا گلکسی اس 7 سامسونگ... کد خبر: ... مدعی هستند اپل یک گوشی آیفون جدید 4 اینچ
ارسال نظر برای این مطلب

کد امنیتی رفرش
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آرشیو
    آمار سایت
  • کل مطالب : 178
  • کل نظرات : 0
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • آی پی امروز : 1
  • آی پی دیروز : 37
  • بازدید امروز : 3
  • باردید دیروز : 67
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 2,592
  • بازدید ماه : 3,423
  • بازدید سال : 27,220
  • بازدید کلی : 333,164